Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlási feltételek

ÁSZF VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

1. Felek

1.1. Jelen online Webáruház (a továbbiakban: Webáruház, Weboldal) üzemeltetője (a továbbiakban: Eladó):

  • Cégnév: Letinexina Kft.
  • Székhely: 1139, Budapest, Petneházy utca 24-26 III/15.
  • Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Cégjegyzékszám: 01-09-945457
  • Adószám: 22935962-1-41
  • Bankszámlaszám: 10404027-50526575-77511006
  • Ügyfélszolgálat:
    • Telefon: +36305346599
    • E-mail kapcsolat: info@maxpotencia.hu

1.2. A Webáruház az internet hálózatán a www.maxpotencia.hu URL alatt érhető el. A szerződésre magatartási kódex nem vonatkozik.

1.3. A Webáruház megtekintésével, a regisztrációval illetve a vásárlással (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre Ön, mint a Webáruház használója (a továbbiakban Vásárló), valamint az Eladó között. Ön, mint a Webáruház használója köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben Ön az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy a Weboldalt nem használhatja, a Webáruházban vásárlást nem eszközölhet.

1.4. Webáruház tartalma kizárólag 18 éven felüliek részére szól! Tizennyolcadik életévüket be nem töltött személyek nem látogathatják az oldalt.

1.5. A szerződés nyelve magyar.

1.6. Felek: Eladó és Vásárló együttesen.

2. Alapvető rendelkezések

2.1. Az Eladó a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, vételárát, határidőket, stb. szabadon megváltoztathatja. A változás a Webáruház áruházban történt megjelenítés időpontjától hatályos. Bármely Vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással. A változtatások a létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

2.2. Az Eladó fenntart magának minden jogot a Weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a Weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a Weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése az Eladó írásos hozzájárulása nélkül.

3. Regisztráció

3.1. A Webáruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

3.2. A Webáruházban a Vásárlónak lehetősége van regisztráció nélkül is vásárolni

3.3. A regisztrációra a “Belépés” gombra kattintás után a “Hozz létre saját fiókot” linkre kattintva van lehetőség az alábbi szükséges adatok megadásával:

  • név
  • e-mail cím
  • jelszó
  • cím (szállítási, számlázási cím)

3.4. Az Eladó e-mailben tájékoztatja a Vásárlót a regisztráció sikeréről.

3.5. A Vásárló a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Az Eladó kizárja felelősségét, amennyiben a Vásárló más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

3.6. Az Eladó a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.7. A Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni az ügyfélszolgálatnak küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően az Eladó köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. A Vásárló felhasználói adatai a törlést követően 3 munkanapon belül kikerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

3.8. A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló a felelős. Amennyiben a Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni az Eladót.

3.9. Az Eladót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az Eladónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

3.10. A Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

4. Termék kiválasztása

4.1. A Vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A Vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak részletes ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Kosár” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is.

5. A rendelés elküldése

5.1. Ha a Vásárló megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen a "Tovább a Pénztárba" gombra kattintva adhatja fel megrendelését. A Webáruházban a Vásárlónak lehetősége van regisztráció nélkül is vásárolni, ezért három lehetőség közül választhat.

5.2. Regisztráció nélküli vásárlás

A megrendeléshez szükséges adatok megadása után lehetőség van a rendelés elküldésére regisztráció nélkül is.

5.3. Regisztrált vásárlóként vásárlás

Ha a Vásárló korábban már vásárolt áruházunkban, úgy a “Belépés” gombra kattintva a korábbi regisztráció során megadott e-mail címével és jelszavával belépve tud vásárolni.

5.4. Új vásárlóként akar regisztrálni

Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor a megrendelés elküldése után lehetősége lesz egy jelszó megadásával regisztrálni a Webáruházba a “Regisztráció” gombra kattintva.

5.5. A Vásárló ezután a “Tovább a szállítási módokhoz” gombra kattintva ki tudja választani a webáruházban a megfelelő szállítási módot, valamint házhozszállítás esetén a szállítási címet.

5.6. Ezt követően a Vásárlónak a megfelelő fizetési módot kell választania és megadnia a számlázási címet.

5.7. A Vásárló a “Tovább az összegzéshez” gombra kattintva tudja megtekinteni a rendelés részleteit, valamint az esetleges szállítási és fizetési díjakat is tartalmazó bruttó végösszeget. Amennyiben a Vásárló egyetért a rendelés tartalmával úgy a “Megrendelem” gombra kattintva tudja a rendelését véglegesíteni. A vásárlónak a rendelés leadásakor el kell fogadnia az ÁSZF és a GDPR szerződést. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért az Eladó felelősséget nem vállal. Rendelés leadása kizárólag elektronikusan a szolgáltató webshopján keresztül lehetséges.

5.8. A Weboldalon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén a Vásárló minősül ajánlattevőnek.

5.9. A Vásárló a „Megrendelem” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.

6. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

6.1. Az adatbeviteli hibák javítására a Vásárlónak a „Megrendelem” gomb megnyomása előtt van lehetősége. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a Vásárlót terheli.

6.2. Ha a megrendelés elküldését követően a Vásárló adatbeviteli hibát észlel, ez esetben ezt haladéktalanul jeleznie kell az ügyfélszolgálat felé.

7. Árak

7.1. A Webáruházban található árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a Vásárlók a Webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.

7.2. Amennyiben a Webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, az Eladó fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után az Eladó azonnal tájékoztatja a Vásárlót az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

7.3. A raktárkészlet gyors változásai miatt előfordulhat, hogy egyes termékek annak ellenére „raktáron” lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen tévedésekért az Eladó felelősséget nem vállal, a hiba felismerését követően haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót az eltérésről.

7.4. Amennyiben az Eladó minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, illetve kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék), akkor az Eladó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

8. Rendelések feldolgozása, visszaigazolás

8.1. A Vásárlót az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben a Vásárló ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

8.2. A Vásárlónak bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy a Vásárló megrendelése az Eladóhoz megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül a Vásárló ajánlata elfogadásának.

8.3. A Vásárló tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Vásárlót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről (szerződés létrejötte).

8.4. Amennyiben a Vásárló azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés a Vásárló adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy a Vásárló köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – az Eladóval e-mail útján haladéktalanul közölni.

9. Fizetési feltételek, számla

9.1. A Webáruházban lehetőség van bankkártyás fizetésre, és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor a Vásárlónak ki kell fizetnie készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

9.2. Az Eladó a kiküldött termékekről elektronikus számlát küld a Vásárló email címére.

9.3. Amíg a megrendelés összege nem kerül teljes egészében kifizetésre és az Eladó részére jóváírásra, a termék az Eladó tulajdonában marad.

10. Csomagolás

10.1. A megrendelt termékeket az Eladó minden esetben diszkréten csomagolt küldeményben szállítja.

11. A küldemények kézbesítése

11.1. A küldemények kézbesítése, szállítása a kiválasztott Futárszolgálattal vagy Postai futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint azt a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról a Vásárlónak lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

11.2. A várható kiszállítási idő az Eladó becslésén alapul, amely előre nem látható körülmények esetén változhat, melyet a Vásárlók kifejezetten tudomásul vesznek.

11.3. Mivel az Eladó több szállító céggel dolgozik együtt előfordulhat, hogy előre nem látható okok miatt a Vásárló nem az általa választott futár cégtől kapja meg az árut, hanem egy másik futártól. Természetesen ez a Eladónak nem jelent többletköltséget.

12. Szállítási díjak

12.1. A szállítási díjak az ország területén egységesek, ingyenes kiszállítás is lehetséges bizonyos összeghatár felett. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállal a Webáruház.

13. A szállítástól elállás

13.1. Ha az Eladó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vásárlót tájékoztatni.

13.2. Az Eladó nem köt szerződést kiskorúakkal. A Vásárló a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

14. A termék visszaküldése

14.1. Az Eladó a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszi vissza. A felbontott ruházati és intim termékek és étrendkiegészítők egészségügyi és higiéniai okok miatt nem cserélhetők.

14.2. A visszaküldés díja a Vásárlót terheli.

15. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A távollevők közötti szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag hozzáférhető. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződés távollevő felek között: a vásárló részéről a megrendelés illetve termék árvételére és kifizetésére való kötelezettség kötelezettség. A webáruház részéről a teljesítési kötelezettség a csomag futárszolgálatnak történő átadásakor lép életbe. Ezt állapotmódosítással rögzítjük, és értesítést kap a megrendelő is. A szerződést csak írásban lehet felmondani. Az át nem vett csomag nem szerződés felbontása, és nem egyenlő az elállástól való joggal.

16. Elállás

A Vásárló a szerződéstől 14 munkanapon belül elállhat. Ha a Vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az Eladó ügyfélszolgálatának. A Vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az Eladó köteles a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A termék Eladó címére történő visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli.

17. Esetek, amikor a Vásárlót nem illeti meg az elállási jog

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. a szexuális segédeszköz, kozmetikai termékek, krémek, masszázsolajak, étrendkiegészítő). Az ilyen termékek visszavétele az Eladótól nem várható el akkor, ha a Vásárló a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható. Ezen termékek esetében az elállási jog csak akkor illeti meg a Vásárlót, ha a termék csomagolását még nem bontotta fel.

18. Csomag át nem vétele

A csomag nem átvétele nem azonos a rendeléstől való elállással! A Vásárló megrendelésének elküldése során a Webáruház Általános Szerződési Feltételeit elfogadta, ahol részletes tájékoztatás található az átvett küldemény utáni elállási jogáról és az át nem vett csomag jogkövetkezményeiről.

Az át nem vett megrendeléssel a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján létrejött, a távollévők közötti szerződés megszegésre kerül, ami által az Eladónak kára keletkezik, melynek megtérítése jogos a követelése. A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt erotikus eszköz, kozmetikai termék, bármilyen fóliás vagy dobozos csomagolást felbontott, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az Eladó azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítja az Eladó. Bármilyen nemű sérülést, tartalom hiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalom hiányért, esetleg sérülésért felelősséget az Eladó nem vállal. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövege letölthető a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

19. Adatvédelem

A Eladó célja, hogy a lehető legteljesebb mértékben biztosítsa a felhasználók személyes adatainak védelmét. A Webáruházban megadott információk kezelése és felhasználása során ezért az Eladó a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény (adatvédelmi törvény) mindenkor hatályos előírásait betartva jár el. Jelen adatkezelési irányelvek kizárólag a Webáruház tekintetében érvényesek, nem alkalmazhatók harmadik személyek által üzemeltetett weboldalak esetében, még akkor sem, ha ezek a weboldalak a Webáruházról közvetlenül érhetők el, illetve hozzáférhetőek.

20. Panaszügyintézés

A Vásárló panaszát szóban vagy írásban jelentheti be az Ügyfélszolgálaton. Az Eladó a panaszokat azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát a Vásárlónak átadja. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Eladó a panaszról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a Vásárlónak átadja, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. Eladó a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja.

Amennyiben az Eladó és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál, Békéltető Testület eljárásának kezdeményezése:
    • Pest Megyei Békéltető Testület 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240. Telefon/Fax: (+36-1) 269-0703, (+36-1) 784-3076